مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-15اقتصادي

اشتغالزایی 5000 نفری در حوزه گردشگری گیلان/ راه اندازی کشتی تفریحی کروز


مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران جهت ایجاد هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی و مجتمع های گردشگری و تفریحات آبی خبر داد و اظهار کرد: - ایسنا/گیلان مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران جهت ایجاد هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی و مجتمع های گردشگری و تفریحات آبی خبر داد و اظهار کرد: شاهد اشتغالزایی 5000 نفری در این حوزه ها خواهیم بود.

ولی جهانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 13 هزار نفر در حوزه گردشگری استان گیلان فعالیت می کنند، گفت: بیش از 250 پروژه گردشگری در دست احداث و احیا با بیش از 4700 میلیارد تومان سرمایه گذاری داریم.

وی از پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران جهت ایجاد هتل ها و اقامتگاه های بوم گردی و مجتمع های گردشگری و تفریحات آبی خبر داد و اظهار کرد: شاهد اشتغالزایی 5000 نفری در این حوزه ها خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان، گردشگری را یک صنعت نوپا دانست و متذکر شد: طی شش ماهه امسال 52 میلیون نفر گردشگر وارد استان گیلان شده و لذا زیرساخت های گردشگری با محوریت اقامتگاه های بوم گردی مد نظر ماست.

جهانی با بیان اینکه طی یک سال اخیر 100 واحد بوم گردی را احداث کردیم، افزود: 90 درصد این واحدهای بوم گردی در روستاهاست و برای 500 نفر شغل ایجاد کرده؛ همچنین تاکنون 80


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی 5000 نفری در حوزه گردشگری گیلان/ راه اندازی کشتی تفریحی کروز

اشتغالزایی 5000 نفری در حوزه گردشگری گیلان/ راه اندازی کشتی تفریحی کروز